sunnuntai 27. lokakuuta 2013

fanityttökummitäti ja kummipojan elämänpilaussuunnitelma

Miusta tuli kummitäti juuri kun olin lähtenyt tänne rapakon toiselle puolelle. Siskoni sai pojan jolle tuli nimeksi Rasmus ja kummitädiksi Sanni. Osa minusta pelkää pojan puolesta koska pilaan sen elämän koska teen siitä fanipojan tai vähintäänkin homon tai jotain. Mutta olen myös iloinen koska saan tehdä hänestä fanipojan, tai ainakin yrittää. Nyt kun hän on vielä pieni pallero on projekti hyvä aloittaa.

Minä vähän niinkuin skippasin kastelahjat ja muut, nimpparilahjankin. Jouluksi pikkuinen saa sannitädiltä sitten paketin, ehkä kaksi. Koska olen se fanityttö mikä olen, lahjaideani ovat mitä ovat. En tiedä onko rakas siskoni aivan samaa mieltä mahtavista lahjoistani kuin minä, mutta olen itse ainakin innoissani. Saan tehdä lapsesta niiiin söpön fanivauvan :3

Koska tänne tultuani olen viettänyt paljon aikaa thinkgeek-sivustolla, olen löytänyt lahja ideoita varsinkin itselleni, mutta myös vaaville. Batman bodysuit on ihan sikasöpö :3 Sivustolla oli myös Green Lantern ja muita joita minä tiedän hyvin mutta epäilen siskoni olevan epätietoisempi. Toinen bodysuit, Star Trek (command) on niin kiva kanssa. En tiedä kuinka hyvin siskoni tietää Star Trekin mutta miun kanssa vauva ainakin oppii. Ollaan sitten samiksia koska miulla on Star Trek pyjama.




Toivottavasti mie saisin kummipojastani tehtyä fanipojan, koska ois vaa nii cool antaa lahjaks valomiekka ja nähä ko silmät syttyy (PALAMAAAAAAN!!!) eiku kirkastuu ja tietäsin aina mitä ostaa et mistä se tykkää ja uiw :3 Sitte se kattos miun kanssa elokuvia ja oisin se ''cool aunt sanni''. Sit jos asusin viel Tamses ko hää on isompi voisin mennä hänen kans särkänniemee ja muuta kivaa.

Okei, kuvittelen vaa. Oikeesti siit tulee jonne joka ei haluu koskaa nähä minuu.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti